2a advent på intåg

--å alla juleklappar inhandlade!
Äntligen är jag oxå ute i god tid.

Imorgon, för en vecka sen blev jag, för första gången i mitt liv, faster!!
Lillebror tog å ynglade av sig...såklart med hjälp av fantastiska Linda!
Resultatet bidde en liten krabat, än så länge vid namn Kid, som kom hit 4200g tung och 54 cm lång.'Därmed var det sagt. Båda mina SMÅsyskon har blivit föräldrar!!

Hur konstigt och fantastiskt är inte det då? JAG känner mig lite aningens gammal iofs, men det gör inget...
Mina småsyskon blir äldre de oxå!! hehe.

Kan inte för mitt liv begripa vad jag gjorde av tiden innan jag fick barn.
Försöker fundera ut vad som var så tidskrävande...men icke.
Jag kommer inte på något.
Antingen hade dygnet färre timmar, eller oxå "slösade" jag bort en massa tid helt enkelt.
Någon annan lösning finns lixom inte.

Idag var det dop på Lilla Underbara Lilly...eller närmare sagt Anna Lilly Signe!
Hon döptes i Marielundskyrkan, odensala. Jag hade den STORA äran att få sjunga för Lilly.
"Handens fem fingrar" var den sång jag framförde... Trots en veckas halsont, satt rösten något sånär idag. Fick iaf till de partier jag INTE trodde...vilket är bra!

Det här med sång och musik är fanimej ett av det roligaste jag vet!
Synd det blir så himla sällan... Det sk "livet" kommer lixom litegrand ivägen ibland!
Önskar bara att jag fick göra det jag ibland drömmer om... Näml att få sjunga och spela in mina egna låtar på en skiva. Skulle vara rätt häftigt att kunna komma med en CD och säga nåt i stil med: "Det här är Mina låtar som jag gjort alldeles själv". Va? Skulle de inte vara rätt coolt?

Nog med gnat för ikväll. Imorgon är en ny dag. Seminarieuppgift och bull-bak är mina planer imorgon.

Ha de gott!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Tena

OCH du sjöng otroligt vackert också ska jag lägga till! Tack så mycket för det och all hjälp inför och efter dopet!!<3 Guld värt! Puss å kram

2011-12-07 @ 19:51:21
URL: http://tenii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0