Familjen magsjuka

Det är vi det!

Det tog  inte så lång tid innan den tredje (Krikke) famljemedlemmen började känna av de försa tecknen på magsjuka! Nu ikväll satt han och började må illa, och fick frossa.
Det hör tydligen till. Feber mittuppiallt. Onödigt att plussa på ett sånt symtom.

Jag har precis klorinifierat toaletten, och imorrn om jag är piggare ska det städas ÖVERALLT bannemig.
Jag vill inte ha tebax skiten, och jag vill inte att nån annan ska få skiten heller.

Hoppas bara att jag inte smittat ner nån på praktikplatsen bara... Jag va ju där hela dagen igår.

Missade en tjejkväll ikväll oxå pga detta. Blir så "sinnu" för jag har längtat efter denna dag/kväll.
Det måste tas igen snarast.

Nu stickning innan läggdax. Har beordrat Krikke att lägga sig i soffan senare, så jag slipper vakna varje gång han går på toaletten, eller ska spy.
Det ska bli mkt intressant att se om han tar reda på sitt eget "spill" som jag måste göra varje gång.
Jag tänker inte passoppa på honom imorrn, för han har då bannemig inte gjort det idag på mig. Däremot har han tagit 100% Gustaf, vilket jag kommer att göra imorrn oxå.

Det återstår att se ;)

På tillfrisknande.

/Jennie


Kommentarer
Postat av: lillsuster

Det verkar vara magsjuka hos Hampus nu också...Jag tänkte åka hem en sväng innan farsdag men törs fasen inte, det där äcklet sprids som eld i en torr skog.

Gött att ni alla tre äntligen är friska nu iaf :)

Kramis

2011-11-07 @ 12:37:16
URL: http://tenii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0