Kristider

Japp.
Snart blire till att snåla in allt vad vi kan.
Gubben blir snart, eller rättare sagt från och med måndag, en arbetslös man.
Det företag som han jobbar åt går i konken då.
Och jag pluggar! Vilken jäkla bra kombo!!... not!
Vet inte hur det kommer att gå, men en hel del slit kommer det att bli.
Lite mer än vanligt alltså!

Skriver mer en annan gång då jag känner att jag kan och vill skriva mer.
Kommer nog att behöva lite avskriveri framöver!

Men som de säger; Inget ont som inte har nåt gott med sig... eller liknande.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja det är som du säger. Inget ont som har något gott med sig. Du/ni kämpar på otroligt bra må jag säga!!<3 Puss å kram

2011-09-11 @ 17:14:26
URL: http://tenii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0