När blir huvudet fullt?

Blir det någonsin det?
Jag kan tycka att den komprimerade form av information man under utbildningen ska trycka in räcker.
Men det verkar alltid finnas liiiite plats till.
Var idag på första praktikdagen, och som vanligt känns allt kaos.
Massvis med namn på alla som jobbar. Nya lokaler. Denna praktik även en ny form av dokumentation.

Det kommer att gå bra. Det kände jag idag. Det var en skön känsla över hela avdelningen.
De hade inte hunnit få till det riktigt med tavlor och annat "krafs", men de spelar ingen roll så länge hjärtat är där anser jag.
Nu ser jag fram emot en givande första vecka och tre nästkommande. Sen smäller det bara till så ska jag kastbyta ort och ställe och såklart även medarbetare... Det är inte lätt när det är svårt ;)

Igår fyllde pinselipinsen 3 stora år! Fifan va fort det går.
Känns inte så länge sen.
Han har en helt underbar familj omkring sig. Alla har varit och grattat gofisen våran efter konstens alla regler.
Mycket grejer har han fått oxå. Undrar bara vart vi ska ha allting??

Och jag kan härmed konstatera att ÄNTLIGEN är vi klara med allt vad renovering heter.
Det enda som saknas är den nya soffan, TV'n och det nya tvbordet som jag kollat ut.
Det verkar som att allting ska gå i skov. Först nytt på väggar och i tak. Sedan vill man ha nytt PÅ golvet och väggarna.
Blir man nånsin nöjd?

Nu ska jag sticka... ;)

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0